05 December 2011

Welcome Back MissyMelly... Dekat 2 Tahun Menyepi...


Hello....Hi....i'm new here....baru nak berjinak-jinak dgn blog....aku tgk mmg ramai skrg ni yg suka menulis di blog sendiri...luahan hati...tak puas hati....gembira....menangis....dan macam-macam lagilah.....so, skrg ni aku pulak nak kamu semua baca luahan, perasaan, tangisan, kegembiraan dan sebagainyer....kita kongsi sama-sama....anyway, selamat memblog kepada aku dan anda semua.......


3 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Tahniah dah ada blog semula... Gunakan medium blog ni secara rasional... Bukan sekadar untuk meluahkan perasaan marah, suka dan duka, pahit getir tetapi gunakannye secara positif...

Jadikan blog sebagai peneman di kala sunyi... Dapat berhubung dengan sesama insan secara baik, tempat untuk berhibur serta tempat untuk melupakan segala masalah dalam kehidupan...

Tak seperti FB, kadang2 tempat untuk menunjukkan yang kita ni tengah marahlah, tengah sukalah dan sebagainye... Pendekatan tu boleh mengundang lebih banyak lagi masalah sebenarnye... Bukan semua orang boleh berfikiran positif dan rasional...

Oklah Selamat Berblogging... Upload gambar2 terbaik dan cantik2 jer untuk menarik minat pembaca untuk menjadi follower dalam blog anda....

Irfa said...

hai awak
suka baca komen di atas.sy juga sgt sayangkan blog saya dan dah tulis dr tahun 2006.banyak beza antara fb dan blog..skrg sy dah tak aktif fb tapi sy tak kisah pun.blog ni ada rasa dekat dengan semua orang yg saya kenal w,pun cuma melalui penulisan

Zurina Hj.Zainal said...

To: Irfa

Saya dh lama register tapi tak aktif berbloging...skrg ni baru nk aktif balik....mmg byk beza fb dgn blog...sronok bila berkongsi pengalaman dgn rakan2 blogger kan?...