20 June 2012

Appointment...appointment....

Aku mc hari ni. Mcm biasa, every month ada jer appointment. Mengalahkan PM. Aku ada appointment dgn doktor sebenarnya.....punyalah lama....aku dtg ke hospital pukul 8 pagi, pukul 11:30 pagi baru no. aku dipanggil.....masuk bilik doktor x sampai 5 minit....hurmmm...rasa geram pun ada....tapi nak buat mcm mana....kenalah byk-byk bersabar.....sbb aku terhutang nyawa dgn doktor2 yg telah  menyelamatkan nyawa aku ketika aku kritikal di ICU 2 tahun yang lepas.......itupun dengan iziNya.....aku masih bernafas sehingga ke hari ini dan boleh berblogging dgn rakan2 blogger....nnti aku ceritakn kisah aku ketika aku di ICU, HUKM......x akan aku lupa pengalaman itu....

Hari ni aku perlu mengambil darah.....selalunya x sakit...tapi entah macam mana, org Lab tu amik darah aku, sampai aku terjerit sakit.....adoiiii....sakit sakit......ni, dh lebam tangan aku.....hurmmm....sabo jela.....nak baik kan?....


Nampak x lebam tu? Kecik jer, tapi sakit woooo!!


20 comments:

nur anis said...

adoi...sampai lebam tu..sakitnya..

Zurina Hj.Zainal said...

To ; nur anis

sakit woo...mcm kena gigit bapak semut...hehehehe...

Anonymous said...

saya tang amik darah tu yang fail ckit! takut

Zurina Hj.Zainal said...

To : Kesuma Angsana

biasala tu....takut mesti ada punye...

Saleha said...

As salam, hai
t.kasih sudi jenguk blog dan jd follower kita.. semoga persahabatn kita terus berkekalan ye :)

Zurina Hj.Zainal said...

To: DamiaZara

w'salam....sama-sama...semoga persahabatan ini berkekalan juga...:)

Shahriah Abdullah Novelis said...

Aduiihhhh sakit apa tu Zurina???? terpejam2 biji mata akak ni memandang ... get well soon ya.. kira adik okay gak menjerit.. akak pernah pitam masa kena amik darah haru! heheheh takutttt

Zurina Hj.Zainal said...

To : Shahriah Abdullah Novelis

Haaaa? Pengsan? hehehe....mcm2 penyakit kak...kalau nk cite kt sini, satu hari satu malam pun tak habis....akak pun boleh buat novel...:).....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. biasa la tu sis.. penyakit tu adalah penghapus dosa2 kecil kn... pasal appointment ngan doktor tu memang la kadang2 menyakitkan ati kita kan... haha. tunggu berkurun lama... dktor check sekelip mata je.. haha

Zurina Hj.Zainal said...

To : Taufiz Arifin a.k.a. Topimagine

Betul tu....mmg menyakitkna hati...tapi terpaksala...kan kan kan....;)

Dayang Deno said...

hai... salam kenal... deno datang sini dari blog kawan2.. terjumpa blog ni.. emm.. kenapa kena buat blood test setiap bulan? awak sakit apa ya? deno pun setiap bulan buat blood test.. geram kan kalau amik darah byk kali tapi tak dpt.. last2 lebam lengan kite.. hihi.. btw, semoga cepat sembuh ya.... ^_^

p/s: deno dah folow sini.. jemput la ke blog deno nanti ya... :)

Asmara said...

kak ju, nnti citer la. mmg nak tau sgt nih. ;)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Deno

Dh follow .... nnti saya cite ye...

Zurina Hj.Zainal said...

To : Asmara

Sabar ye dik term....nnti akak citer...nk kena create ayat yg maleh tu...hehehe..

awekretro.com said...

jenguk dr makdara:

takut trainer jek yg amek darah tue..dorg salu salah cocok..pernah sekali..i sepak dorg..sakit kot..ish..

wish u cepat sihat. k...insyallh..

Zurina Hj.Zainal said...

To : awek retro

hahaha! mmg patut kena sepak pon...trainer kalau amik darah...2-3 kali x sah....kejammm!!

Deq's Qienz said...

singgah sini mbwa senyuman ;) salam kenal ya..

bicara mak dara said...

mak aiii sampai lebam dibuatnya.. rasanya dia salah cara tu.. get well soon ya

Zurina Hj.Zainal said...

To : Deq's Qienz

Tq...salam kenal..

Zurina Hj.Zainal said...

To : Mak Dara

entahlah mak dara, dr ckp urat saya kecik sgt...tu yg dia cucuk tak dpt tu...