26 July 2012

Happy Birthday Boy!!

Haluuu....hari ni dah 6 Ramadhan.....canner? Ada yg tertinggal puasa, sengaja meninggalkan puasa, atau terlupa puasa.....hurmmm....kalau ada, cepat-cepatlah insaf yer ......

Oh! Sebenarnya...entry kali ni aku nak share gambar-gambar Birthday anak aku yg bongsu, si Harris....dah 2 tahun dah budak kecik tu....dari dalam incubator....berat cuma1.8, tak cukup bulan la katakan....skrg ni dah 2 tahun....berat pun dah cecah 21kg....huisshh....byk perkembangan tuh....siap dh boleh menari poco-poco ko! Jangan tak caye.....hehehe....nah, tgk je la gelagat anak aku ni.....

Selamat berbuka!!

* korang masak ape hari ni?.....sharela dgn aiii.....:)


Birthday Boy!


Tiup jgn tak tiup...last-last, kakak dia yg tiup...siap menyembur air liur...puihh!


Inilah keluarga kecik saya...:)


Siap duduk atas meja...'Raja' la katakan....:p






Masa untuk pembahagian harta!!....huhaahuaa....

 Mak aii yg sangatlah vouge d vass!...pakai baju kelawar nok!!...



Ais cream kek yg meletopss!! Sedappp.....walaupun bukan Baskin Robins...huhuhu...


 Poco-poco time!! Yeehaa!



Alahaiii....handsome gak anak mama ni...dah besar jangan pasang awek keliling pinggang ye nak....mama babab kang....huhuhu...


Harris dgn Wan ....


Umanggaiii......musuh ketat siap suap-suap lagi ye....lepas tu gaduh!...hurmm...


13 comments:

Lizzie Yasmin said...

Aku pun tak pndai menari poco poco. Happy Birthday Birthdayboy

Kesuma Angsana said...

hapy birthday dear, luv from untie KA ye

nur anis said...

happy birthday, birthday boy..:)

nita said...

Happy birthday... wah dah 2thn sekarang dan boleh menari poco-poco lagi aunty dah berpuluh tahun nipun tak reti nak poco2 hihihi..
nampak sedap jer kek dia, minta sikit bole :P

Zurina Hj.Zainal said...

To : Lizzie Yasmin

haaa....dia dh pandai dah...hehehe...

Zurina Hj.Zainal said...

To : Kasuma Angsana

Tq anty...:)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Nur anis

Terima kasih dear...

Zurina Hj.Zainal said...

To : nita

hahaha! bdk2 zmn skrg....kek tu mmg sedap nita....mama dia yg makan lebih...cnner nak kurus?? huhuhu...

eelobor said...

wahh...belum terlewat nak mengucapkan selamat hari lahir buatadik. semoga menjadi anak yang soleh & memperoleh kebahagian dunia & akhirat.

Zurina Hj.Zainal said...

To : eelobor

terima kasih....insyaallah...amin...;)

etuza said...

happy birtday ya dek.. follow ya

Mak Wardah said...

Happy Birthday...Semoga jadi anak yang soleh

NUR said...

sedapnye eskrem kek..
lama x update?