09 July 2012

8 tahun sudeyyy....


Hari ni 9hb Julai, genap 8 tahun usia perkahwinan aku dgn En. Husband.....alhamdulillah......aku dikurniakan dengan 2 org anak-anak yg comel lagi bijak......semoga usia perkahwinan aku berkekalan hingga ke akhir hayat.....amin.....

*haish...laki aku ni g mana?.....dh tgh mlm tak balik lagi....ni yg nak marah ni....nk tgk citer antu sama2....takut punye psl......hehehe....:)*


Oh....rindunya masa ni.......sudah jadik bini orang.....



Hehehe......gambar ketika masing-masing kurus.....huhuhu....bila nak kurus balik ni....:(


Setelah 8 tahun, lihatlah perbezaannya......comel kan?


Ini lah keluarga aku.....:)


19 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

happy anniversarryyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!

Zurina Hj.Zainal said...

To : Mak Dara

Thank u Mak Dara.........muahhhh!

DamiaZara said...

selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 8, semoga kekal hingga hujung nyawa dan bahagia selalu.. :)

Zurina Hj.Zainal said...

To : DamiaZara

insyaallah....amin...tq dik....:)

Kesuma Angsana said...

tahniah yek!

geraugebang said...

alhamdulillah...moga kekal hingga ke syurga...amien

Asmara said...

Alhamdulillah.. tahniah kak aju dan abg Is! dah lebih 10 tahun ni kan kenalnya. hehe.. teringat zaman manjung dulu. gaduh baik gaduh baik. kihkih.. kak aju comel sangat kalau merajuk ngan abg is.

Lizzie Yasmin said...

Owh dah lapan tahnun. Congrat.. Moga kekal hingga Jannah hendaknya... Amin.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Happy Anniversarryyyyyyyyyy!!!!!

Zurina Hj.Zainal said...

To : Kesuma Angsana

terima kasih yek!...:)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Geraugebang

Aminnnn.....terima kasih...:)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Asmara

Hahahaha! comel ke bila tgh gaduh?....alhamdulillah....10 tahun sudah...moga kekal hingga akhir hayat...:)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Lizzie Yasmin

8 thn sudah....insyaallah...terima kasih..:)

Zurina Hj.Zainal said...

To : Mak Dara

trimas MD...trimas....heheheeee....

MAY said...

wah..hepi eight anibeseri..

kan.rindu rasa nk didandan cntik2 dan sume org berebut nk amik gbr.hihi

Zurina Hj.Zainal said...

To : MAY

kannnnnnnnnn.....tq dear...:)

kiera'sakura said...

selamat ulang tahun.. moga akak dan keluarga kekal berkasih sayang hingga ke taman-taman syurga Amin :)

Zurina Hj.Zainal said...

To : kiera'sakura

terima kasih...;)

Azi said...

hepi belated anniversary. cantiklah gmbr kahwin tu.. memang different tapi xdelah gemuk mana pun...