04 July 2012

Dah tak best dah......:(

Alahhhhhh.....semalam tgk Masterchef Selebriti......AA terkeluar.....huwaaa!! nanis....nanis.....sedey arrr....AA selebriti yg menceriakan Masterchef Selebriti......lepas ni mmg x best dahh.....dah tak ada ayat 'KO MAMPUUU?'........dah x ada segmen gaduh-gaduh manja gitew dgn Angah.....'OF COURSEEEEE........' dgn Faruk Hussin.....alahaiii......bosan.....semalam, tgk AA nangis, aku pun nangis gakk......

Mula-mula AA masuk aku mmg menyampah dgn AA, tapi lama-lama AA yg membuatkan cerita Masterchef Selebriti ni best! kan kan kannnn?.....Apa-apa pun, aku ucapkan tahniah pada AA yg bertahan sehingga 6 selebriti terbaik....cayalah AA....

Ok, aku nk jadi Masterchef utk anak aku lakss......chow uollsss!!.....;)


12 comments:

Salmi Khairil said...

salam, dah xde tukang kecoh dah lah..
aper pun suka tgk kerjasama biler AA dlam pasukan..walaupun jadi ketua dia ok jer..

kiera'sakura said...

xde astro xleh tgk.. wuwuwu

Zurina Hj.Zainal said...

To : Salmi Khairi

Tu la pasal....x de tukang kecoh....kannnn...

Zurina Hj.Zainal said...

To : Kiera'sakura

loor....x pe...layan kt youtube....;)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

dah hilang lah seri rancangan ni kannnn

Zurina Hj.Zainal said...

To : Mak Dara

kan kan kan.......

nita said...

hhmmm...saya pun sama mula2 macam nyampah jer ngan AA sbb over gitu lama2 best pulak.. pasni suram sikit kot masterchef :(

Zurina Hj.Zainal said...

To : Nita

Masterchef dh tak semeriah dulu....huhuhu...:(

lovely said...

betul jugak.. bila AA terkeluar mesti M'chef x da adengan gaduh2..hihi.

Zurina Hj.Zainal said...

To : lovely

kan....dh x de bulu-bulunyer lagi...

Asmara said...

Mcm tau je sape ke final kan. hehe..

Zurina Hj.Zainal said...

To : Asmara

kannnnnn,........:p