28 April 2013

Neno....neno....neno.....

Salam.....sorry. Baru berkesempatan nk update blog....bkn malas nk update tapi keadaan yg x mengizinkn.....

Aku baru discharge dr hospital....nk tau kenapa??......meh sini aku citer...

Seperti biasa...aku bgn la nk kejutkn anak aku melly g mandi...nk g skolahkn...keluar dr bilik aku dgn keadaan yg mamai2...aku tersepak tkar getah & mcm durian yg ranum gugur ke tanah dgn position ala2 superman.....Ya Allah...mcm mimpi je  aku rasa....& utj pertama kalinya dlm hidup aku....tulang peha aku patah.....eeiiii.....aku bab patah2 ni mmg ngeri...tup2...aku sendiri yg kena...hambekk!!   Dan pertama kalinya aku naik ambulan .....

Punyala sakit......tapi yg bestnyer aku x nangis...cuma mulut aku yg menjerit....adoi!! aww!! haaa.....Tp keadaan aku skrg alhamdulillah....dh buat operation masukkn besi...eeiii...ngilu aku dgr....

Ni aku bg korang tgk kaki aku sblm operation.....doakn aku cpt sembuh ye.......


8 comments:

Unknown said...

Malang tak berbau..kesian mely..sabar banyak2 ye..moga cepat sembuh!

Rinna said...

Moga cepat sembuh yer.. dan lain kali hati2 berjalan tuh..

Anonymous said...

sianyer, moga dah ok yer

aziazib said...

alamak siannya.. semoga cepat sembuh

aziazib said...

alamak siannya.. semoga cepat sembuh

Zurina Hj.Zainal said...

terima kasih semua yg mendoakan...:-)

bicara mak dara said...

get well soon ya sis

Lacey Fowler said...

Loved reading thhis thank you