28 December 2011

My Small Family.... Alhamdulillah Syukur....



Memperkenalkan my small family......2 orang anak aku.....yang sulung,  Raja Nur Emily Faressna yang akan masuk sekolah minggu depan, dah 5 tahun umurnya...mulut mengalahkan mak bedah....ada birth mark kat dahi kiri dia...org cina kata ada 'ong'...tak tahula...tapi alhamdulillah....anak aku yg ni mmg bijak dan rajin menolong aku walaupun umur dia baru masuk 5 tahun.... dan yg bongsu pulak, Raja Muhammad Harris Emran....waktu aku mengandunkan dia, aku mmg suka sangat dengan Ungku Emran husband Erra Pazira tuuuu.....so, aku suruh husband aku letak Emran.......hehehe......dan yg terakhir sekali....husband aku...nama dia Raja Iskandar Shazrim Shah....dia lecturer kt TAR Collage.....skrg ni dia further study amik Master....hujung tahun ni habisla....alhamdulillah......husband aku ni selain mengajar....dia ni fashion designer utk mens wear collection.....ada gak masuk fashion-fashion show, mcm MIFA, BDA....dan macam-macam lagilahh....yg bestnyer........semua fahion show dia aku tak pergi.....boley cam tu??........inilah family kecik aku.....alhamdulillah....semoga kekal ke akhir hayat....dan aku berdoa semoga aku berjaya menjadi ibu yg baik dan sabar dengan kerenah anak-anak yg semakin membesar dan menjadi isteri yg solehah.......amin.....;)



4 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Setkan gambar jadi lebih besar untuk lebih menarik...

Zurina Hj.Zainal said...

Chilabaeys.....wowww!! baru nk update....tak tau arrr nk wat cantik2....main letak jer ni...ajar arrr.....

Irfa said...

ohh suka tengok family potret cam ni.sy ni dari hari ke hari nak ambik family potret yg lawa cam ni tapi takde masa

selamat berkenalan dengan semua ahli keluarga awak yer..anak2 sepasang pelengkap keluarga bahagia.semoga bahagia milik awak hingga hujung nyawa yer

Zurina Hj.Zainal said...

To: Irfa

Insyaallah....semoga kekal sammpai ke akhir hayat...aminn....