28 December 2011

Lama Giler Aku Tak Memblogging......









Salam pada semua...(mcm ramai kawan)....lama sungguh aku tak update blog aku ni....bertahun rasanyer....dok asyik tgk blog org jer....sampai blog sendiri tak bergerak....aku macam biasala.......dok depan computer ni ...entah apa-apa yg aku goggle.....selalunyer, blog masakan menjadi pilihan.....mentang-mentang bos tak ada seminggu.....apa lagi.....bukakla blog masakan.....hehehe....Oh....anak aku Melly dh nak masuk sekolah.....tadika jer...tapi mama dia yg excited lebih......ye la...tak ada pengalaman anak yg bersekolah.....tentu-tentunyer tak excited!......berdebar pun ada gak....Melly ni aku belum ajar dia bangun awal ....haii...entah macam mana lah nnti nak kejutkan dia.....ada tak tips-tips nak kejutkan anak dengan senang.....silala berkongsi bersama....ok....kat sini ada aku letak gambar Melly yg semakin membesar dan sangatlah mak bedah mulutnyer......:)


2 comments:

Irfa said...

ni anak sulung ker?so far anak2 sy sgt senang nak bangun pagi..takde tip pun nak kongsi tapi cuba buat macam ni..malam sebelum dia tido tu cakap ngan dia.
'kakak@abang..esok sekolah.bangun awal tau.kalau lewat nanti semua org kelam kabut'.

kalau kita pesan gitu..insya Allah otak dia dah set 'esok kena bangun awal' so badan dia akan terima yang dia kena awal dan bersedia

tah hapa2 punya tips kan?

Zurina Hj.Zainal said...

To: Irfa

Ok gak tu....nnti saya try..manala tau...dia pulak bgn awal dr saya sbb semangat berkobar2 nk g skolah...thanks irfa!